Relacja z wakacji ;-)

Kochani!
Dziś relacja z moich wakacji:)
Nad morze pojechaliśmy w nocy, co wiązało się z moją nieprzespaną nocą, gdyż nie umiem spać przy jeździe. Pogoda od początku dopisywała - słońce, brak chmur, lekki powiew wiatru. Plaża dość czysta, zimna woda. Żyć nie umierać. Codziennie po 2-3 godziny oprócz parnej i deszczowej środy spędziliśmy na plaży. Cała ulica w Pogorzelicy była pełna sklepów z pamiatkami i automatów do gier. To własnie w tych miejscach często spędzaliśmy popołudniowy czas. We wtorek pojechaliśmy do sąsiedniego miasta jakim jest Trzebiatów. Natomiast w środę wybraliśmy się na dłuższą wycieczkę. Pojechaliśmy na początku do Świnoujścia, gdzie odwiedziliśmy grób brata mojej babci ze strony taty, statki, pospacerowaliśmy ulicami miasta, a także pochodziliśmy po plaży, która była, również bardzo przyjemna. Następnie pojechaliśmy do miasta zwanego Międzyzdroje. Nie zabrakło mnóstwa zdjęć przy jednej z największych atrakcji miasta - Alei Gwiazd, gdzie artyści odbijają swoje dłonie. Następnie poszliśmy na molo, na którym spędziliśmy około 15 minut. Właściwie mielismy już się kierować w stronę parkingu, jednak coś pokusiło mnie pochodzić jeszcze po Międzyzdrojach - i było warto ;) Spotkałam aktorką Monikę Bolly znaną głownie z roli Anity z serialu "Samo życie". Bardzo miła i sympatyczna kobieta. Oczywiscie wzięłam autograf zarówno dla siebie jaki siostry ;)W piątek pojechaliśmy do Kołobrzega, gdzie ponownie zwiedziliśmy okolice, a także zjedliśmy przepyszne ryby ;-) W sobotę pogoda się troszkę pogorszyła. Tego dnia pojechaliśmy do Szczecina, jednak najpierw na śniadanie kupiliśmy wędzonego śledzia i halibuta - bardzo smaczne.W Szczecinie zobaczyliśmy kilka statków, a takze mnóstwo par, które czekały na ślub ;) Co prawda nie zagosciliśmy w tym mieście na długo, ale wspomnienia pozostaną wspaniałe. Droga powrotna była dość przyjemna, nie było zbyt wielu korków. Do domu szczęśliwie dojechaliśmy koło północy, jednak minęliśmy w sąsiedniej miejscowości koło naszego miasta wypadek. Podsumowując wyjazd był bardzo udany ;) Do domu przywiozłam mnóstwo ślicznych pamiątek oraz wiele zdjęć, dzięki którym mogę sobie w każdym momencie przypomnieć te wspaniałe chwile :) Każdemu życzę takiego wakacyjnego wypoczynku!
Oto kilka fotek:
Aleja gwiazd, odcisk dłoni p.Janusza Gajosa.