045. Mega relacja z wakacji! :-) [archiwalny wpis ze strony www.patrycjaa.ubf.pl]

Kochani!
Dziś relacja z moich wakacji. Nad morze pojechaliśmy w nocy, co wiązało się z moją nieprzespaną nocą, gdyż nie umiem spać w samochodzie. Pogoda od początku dopisywała - słońce, brak chmur, lekki powiew wiatru. Plaża dość czysta, zimna woda. Żyć, nie umierać. Codziennie po 2-3 godziny, oprócz parnej i deszczowej środy, spędzaliśmy na plaży. Cała ulica w Pogorzelicy była pełna sklepów, straganów z pamiątkami i automatów do gier. To właśnie w tych miejscach często spędzaliśmy popołudniowy czas. We wtorek pojechaliśmy do sąsiedniego miasta, jakim jest Trzebiatów. Natomiast w środę wybraliśmy się na dłuższą wycieczkę. Pojechaliśmy na początku do Świnoujścia, gdzie odwiedziliśmy grób brata mojej babci ze strony taty, statki, pospacerowaliśmy ulicami miasta, a także pochodziliśmy po plaży, która była, również bardzo przyjemna. Następnie pojechaliśmy do miasta zwanego Międzyzdroje. Nie zabrakło mnóstwa zdjęć przy jednej z największych atrakcji miasta - Alei Gwiazd, gdzie artyści odbijają swoje dłonie. Następnie poszliśmy na molo, na którym spędziliśmy około 15 minut. Właściwie mieliśmy już się kierować w stronę parkingu, jednak coś pokusiło mnie pochodzić jeszcze po Międzyzdrojach - i było warto. Spotkałam aktorką Monikę Bolly znaną głownie z roli Anity z serialu "Samo życie". Bardzo miła i sympatyczna kobieta. Oczywiście wzięłam autograf zarówno dla siebie, jak i siostry. W piątek pojechaliśmy do Kołobrzegu, gdzie ponownie zwiedziliśmy okolice, a także zjedliśmy przepyszne ryby.W sobotę pogoda się troszkę pogorszyła. Tego dnia pojechaliśmy do Szczecina, jednak najpierw na śniadanie kupiliśmy wędzonego śledzia i halibuta - bardzo smaczne.W Szczecinie zobaczyliśmy kilka statków, a także mnóstwo par, które czekały na ślub, Co prawda nie zagościliśmy w tym mieście na długo, ale wspomnienia pozostaną wspaniałe. Droga powrotna była dość przyjemna, nie było zbyt wielu korków. Do domu szczęśliwie dojechaliśmy koło północy. Minęliśmy w sąsiedniej miejscowości koło naszego miasta wypadek. Podsumowując wyjazd był bardzo udany. Do domu przywiozłam mnóstwo ślicznych pamiątek oraz wiele zdjęć, dzięki którym mogę sobie w każdym momencie przypomnieć te wspaniałe chwile :) Każdemu życzę takiego wakacyjnego wypoczynku! Oto kilka fotek: